My Photo
Name:
Location: Stavanger, Norway

Jeg er en slags sopp.

Sunday, March 01, 2009

What do you believe in?

Kroppen: ikke en ting, ikke 'hans' eller 'hennes', ikke et instrument for handling eller lyst. I den ytterste nakenhet: Mennesket.
Dag Hammarskjöld

Vi må akseptere at vi har fått en generasjon bevisste kvinner som tør å vise senualitet og nakenhet. Men det å være aggressiv, seksuell og ambisiøs blir kanskje for mye for noen?
Karita Bakkemellem

I kirka er det jo bilder av nakne mennesker. Men det er galt å være naken i blader. Disse rare tabuene gjør jo at folk blir helt besatt av sex og nakenhet.
Lillian Müller


Foto av Lars Brønseth
http://larsbronseth.com/?cat=whodoyoubelievein

Hæ?

Blogger dear khalana said...

Kaisa, du er så fin at jeg dør litt inni meg.
stop it, plx? :p

3:21 PM  
Blogger tambourinegrrl said...

Wow Oo
Takk (: Men jeg kan ikke stoppe når jeg på en måte ikke velt helt hva jeg gjør? Hehe. It just happens!

3:22 PM  
Blogger dear khalana said...

This comment has been removed by the author.

4:55 PM  
Blogger dear khalana said...

Jeg er fristet til å si "Bitch", og håpe du ikke tar det ille opp.

:)

5:12 PM  
Blogger tambourinegrrl said...

HEHEHE! Tror ikke noen har kalt meg "bitch" siden 90-tallet en gang, så du må bare kalle meg det. Ganske artig^^ Nårtid skal jeg få hilse på deg (,bitch)?^^,

3:13 AM  
Blogger dear khalana said...

90-tallet er kult igjen, didn't you know?

Uhm. når du vil?
:p

4:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Woow kaisa.. græli stili. eg vett kje ka merr eg sga sei.. woow

3:31 PM  
Blogger tambourinegrrl said...

Kult at du liker det, Hanne. Det er virkelig ikke alle så syns noe særlig om at jeg stiller opp på dette; men faen! Vi lever jo bare én gang :D

11:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eg e heilt enige med deg. Me leve bare ein gång :)

7:19 AM  

Post a Comment

<< Home