My Photo
Name:
Location: Stavanger, Norway

Jeg er en slags sopp.

Monday, April 13, 2009

Easter Soft Crayon













Av Linn Heidi Stokkedal

Soundtrack: Explosions In The Sky - First Breath After Coma

Min første påske i Trondheim, uten noen form for blodsbånd i nærheten av meg, er nå over. Den har vært avslappende. Ingen jobbing. Ingen stress. Ingen regn. Bare kos; mest hjemme, litt ute. Andreas er forøvrig en kjempegod samboer og jeg nyter hvert eneste sekund av hans nærvær. Vi har ikke hatt mye penger, men er med jevnt og trutt på sammenkomster og har tatt i bruk noen gratis hjelpemidler for å trives. For eksempel i dag; da vi tok turen til Ladestien sammen med våre gode naboer, Stina og Simon. Vi gikk noen timer og tok en del flotte bilder. Skal poste noen etter hvert. (Akkurat nå er jeg bare så narsissistisk at det bare er postet bilder av meg uten tøy på kroppen. Men det kan vi snakke om siden.) Jeg er bare så fornøyd med det livet som er litt hardt og økonomisk tungt til tider her i Trondheim. Det er en stor kliské å si det, men bare fordi jeg har Andreas der next to me, så føles alt mye, mye lettere. Ellers har jeg klart å pådra meg urinveisinfeksjon (igjen) denne påsken. Dette er altså femte gang på under 1 1/2 år. Noe er galt, men det stresser vi ikke med nå. Stavanger ligger å venter på meg, og jeg kommer sørover 23 april; da håper jeg det er duket for grillfest, folkens! Jeg forventer ikke mindre enn som så!
God april, kvinner og menn.
Fred ut.

Hæ?

Blogger Stina said...

du e så vakker kaisa:) va koselig i går, trur æ får penga seinere i dag eller i mårra, da skal æ finne på nå artig for alle;)

4:06 AM  
Blogger dear khalana said...

jeg har lyst til å kommentere på urinveisinfeksjonen din(kanskjeduerformyenaken?), men jeg skal la være, men tenkte det var litt frekt. jeg er frekk. haha. men HEY! fine bilder blir det av all nakenheten i det minste. :D

spesielt de som helle har tatt. ELSK.

3:12 PM  
Blogger tambourinegrrl said...

Haha. Kanskje det burde ligge der. Men jeg har vært plaget med det siden jeg var kid; og da var supersjenert. Lot ikke mamma se meg naken en gang. Haha. Ja, prinsessebildene til Helle er kjempekoselige. Liker de godt (:
Frk. Skillbill!

6:04 PM  
Blogger dear khalana said...

JAJAJA. bare ødelegg morsomhetene mine, du!
:p

2:44 PM  

Post a Comment

<< Home