My Photo
Name:
Location: Stavanger, Norway

Jeg er en slags sopp.

Wednesday, April 22, 2009

GRUS

Grus er et gatemagasin her i Trondheim og fåes også i Tromsø. Jeg fikk tilbud av en venn om å stå modell for en fashionserie han skulle ha til magasinet. Jeg takket selvfølgelig ja og satset på at jeg, sammen med en mannlig og en kvinnelig modell, kunne gjøre en god nok jobb. Det verste som finnes må jo være å gjøre sin første shoot som skal publiseres og føle at det gikk pissedårlig. Jeg hadde god tro på at det gikk bra etter shooten. Vi skulle for det meste reklamere for undertøy. Som dere sikkert har sett på de tidligere bildene er Lars Brønseth (fotografen) en fyr som er glad i å vise frem sterke sider ved kvinnelige modeller og er ikke redd for at det skal lukte litt seksualitet av bildene. Jeg synes det er skamtøft. Vi to jentene skulle altså være de dominerende i denne serien, mens mannen var vår slave. Jeg har ventet på å se resultatet i en evighet og endelig fant jeg meg selv i GRUS på nett. Det eneste jeg er drittlei meg for, er at de har prestert å skrive navnet mitt feil. Kaisa.. ikke Kaia? Bah. Men, men! Forhåpentligvis byr det seg nye sjanser her i livet. Jeg er i alle fall kjempefornøyd! Resultatet kan dere se over nett [her]. For dere som er i Trondheim; plukk med dere magasinet i byen! Fred og kjærleik.


































Foto av Lars Brønseth
Soundtrack: Queen Adreena - Wolverines

Hæ?

Blogger Unknown said...

Enig, faen, det er dårlig arbeid. Det skal sies at de har fått masse pepper disse i Tromsø som har satt avisa. Jeg tipper at du får mange nye sjanser jeg ;) Gleder meg til du får avisa i papirform også!

12:48 PM  

Post a Comment

<< Home